.




.

VISION & VÄRDERINGAR

    MASTERSERVICE VERKAR FÖR EN ATTRAKTIV ARBETSPLATS DÄR MAN TAR HAND OM VARANDRA 

.





.

Masterservice önskan är att alla medarbetare ska må bra och trivas på sin arbetsplats i största möjligaste mån.

För att nå dit, krävs det att alla medarbetare delar vissa grundläggande värderingar. Våra ledord är lojalitet, pålitlighet, respekt och förståelse. Genom att ärligt och uppriktigt bära dessa ledord, så kommer trivsel, ordning- och reda, effektivitet och ett gott bemötande att vara naturligt för alla som arbetar på Masterservice

Lojalitet på Masterservice är att:
Följa företagets ordningsregler
Inte prata illa om företaget privat eller i sociala medier
Ge och ta i alla situationer när det gäller arbetsgivaren och arbetskamraterna
 
Pålitlighet innebär för oss att:
Vara ärlig i alla situationer
Utföra arbetet på bästa sätt och vid problem ta kontakt med sin arbetsledare för att lösa situationen.
Passa tider, sköta om sin bil, personliga utrustning, verktyg mm.
Ordning och reda skapar trivsel hos alla, medarbetare, arbetsgivare och kunder.
 
Respekt är att:
Respektera annorlunda hudfärg, annan sexuell läggning.
Möt andra så som du själv vill bli bemött.
Respektera olikheter hos varandra och hos våra kunder.
 
Förståelse ska man visa:
Dina arbetskamrater vid livskriser, skilsmässa, dödsfall mm
Våra kunder som har råkat ut för brand, vattenskada eller annat jobbigt. Det är känslomässigt påfrestande och det påverkar deras beteende.

Masterservice har en tydlig Vision
Kunden skall få och möta den bästa kompetensen, flexibiliteten och personliga engagemanget som finns i vår bransch.